Thursday 22 December 2011

There I go , I've reached the goal !!! STRAIGHT A's doe...hihi :) stunning result !!!

What the hell !!! meet me back Cik Que What The Hell !!! Lama tak buleyh update Blog,,ni kes broadband ttinggal dekat kampung,,,huwmm...  :'(

:(

AAHHHH!!!!Lupakan pasal broadband tu,,,hihi  :)Hari ni dengan hati yang gumbira Cik Que nak update pasal result PMR Cik Quyang agak gempak!!! hihi
Sory entry kali nih kasar cket bahasanya,,,sbb mmang excited sgt,,hihi
hope to enjoy okay???  :)



Nope !Hampir terlupa Cik Que,,, I can't say What the hell.,,,, it should rather be,,, What a suprised!!!! terkejut siot ! Aq memang x sangka usaha aq selama ni dapat balasan yang setimpal...Alhamdulillah..result aq hari nyh amat membanggakan..Mula2 dapat tau kata 55 orang straight A's..dalam hati aq kata aq boleh dapat ke?? kelas 3E1 saja pon dah 37 org aduh,,,ketaq gila air mata pown dh bertakung dh waktu 2..tap aq tahan dulu ,,,x mau la cengeng awai2 ,...pastu,lpas satu nama satu nama laen plak bnyk dpt kt E1...tiba2 aq dgr nama Azam, that's mean  cegu dah umumkan result untuk kelas 3E2,,,,waktu tu hanya Allah saja yang tau apa yang aq rasa ,, air mata yang bertakung makin bertambah,,,and it goes on and on again,,,lpaih satu nama satu nama,, TAPI??? MANA NAMA AKU??? AKU TAK DAPAT STRAIGHT A'S KE??? Aq nak jugak !!! waktu tu mulut terkumat kamit baca doa kalah tok bomoh siam dah...But, suddenly. Aku dengar satu nama yang familliar sangat, "Qurratu'ain 'Ammarah" it supposed to be "Qurratu'aini 'Ammarah" laa...( kesian nama ayah aku diorang x sebut) disebabkan keadaan tu aq jadi bercelaru sikit otak clumsy gile wak2 tuu...tap aku masih dpt control and back to reality, and dengan selafaz basmallah aku melangkah pergi naik ke pentas untuk mengambil result...Waktu nak naik tu aku sedikit terharu tengok Cikgu Rozaini tersenyum ahh... 8 A's maknanya aq dapat A math !!!!! AAA!!!! seronoknya !!! 





Ya Allah Ya Tuhanku ... memang aku tak boleh lupa saat ni ya Allah usaha aku membuahkan kejayaan..seronoknya...

I will always helping you in bulding the road to our together success :)

Tapi untuk kawan2 yang resultnya terkurang sikit drpd aku tu..janganla sedeyh2 Aku percaya hampa dh buat yang terbaek dah,,,n itu adalah hasilnya,,, u still have a chance in SPM...chaiyok2!!!Aku nak hampa tau aku sentiasa ada utk support hampa semua my dear friends... Afifah, Meera, Mina, Nisa,G-ah, Intan n yg laen2..I'll always pray for your success.. :)









Ikhlas dari Cik Que WTH..  >,<


LASTLY,
DON'T BE SAD,
CAUSE I ALWAYS RIGHT HERE BESIDE YOU..

oklah,,itu saja untuk hari yang bersejarah nih...doakan Cik Que WTH terus kekal berjaya  pada masa akan datang....

#sayabanggajadidirisendiri#

bubye... mmmuah  :)









:):):):):):)::):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

2 comments :